Wypis z Księgi Jakości wydanie 2.
Deklaracja stosowania
W spółce Ad Alio spółka z o.o. został ustanowiony, udokumentowany i wdrożony system zarządzania jakością. Skuteczność systemu podlega stałemu doskonaleniu zgodnie z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2009.
Zakresem wdrożonego systemu zarządzania jakością jest:
poszukiwanie i wdrażanie metod, technologii i produktów ekologicznych mało znanych lub nieznanych w Polsce oraz ich import i dystrybucja.
Zakres działalności
Spółka wykonuje planowe zadania w oparciu o obowiązujące w RP przepisy prawa oraz mające zastosowanie w jej działalności dokumenty techniczne: atesty techniczne, deklaracje zgodności, normy itp. na rzecz innych podmiotów we własnym imieniu i na własną odpowiedzialność
Informacje o organizacji
Ad Alio spółka z o.o.
To organizacja, która została stworzona przez przyjaciół - lekarzy specjalistów, terapeutów, inżynierów, ekonomistów - entuzjastów ekologicznych rozwiązań, której celem jest upowszechnianie oraz wdrażanie mało znanych lub nieznanych w Polsce metod innowacyjnych w zakresie medycyny i techniki jak również technologii ekologicznych. Poszukiwanie, rozwijanie i "przeszczepianie na polski grunt" opracowanych w świecie rozwiązań, produktów i technologii przyjaznych człowiekowi i jego naturalnemu środowisku jest głównym kierunkiem działania Spółki. Wyszukiwanie, sprowadzanie i sprzedaż ww. objęte jest wdrożonym i utrzymywanym systemem zarządzania jakością.
grupy:
1. Związane bezpośrednio ze zdrowiem człowieka i metodami pozwalającymi utrzymać człowieka w jak najlepszej kondycji psychofizycznej.
2. I poszukiwanie i wdrażanie metod, technologii i produktów ekologicznych mało znanych lub nieznanych w Polsce
Mapa procesów
Mapa procesów stanowi załącznik KJ-Z4 do niniejszej Księgi.
Wykaz procedur
PS-01 Nadzór nad dokumentami i zapisami
PS-02 Audyty wewnętrzne
PS-03 Nadzór nad wyrobem niezgodnym
PS-04 Działania korygujące i zapobiegawcze
Orientacja na klienta
Prezes Zarządu Ad Alio spółka z o.o. wraz z Pełnomocnikiem ds. jakości, oraz Właścicielami dążą do jak najpełniejszego poznania wymagań klientów poprzez określone kanały komunikowania się z wykorzystaniem informacji zwrotnej.
Orientacja na klienta w Ad Alio spółka z o.o. jest priorytetem działań statutowych i obejmuje następujące obszary:
- organizacja pracy w Ad Alio spółka z o.o. (sygnały pochodzące od Klientów są natychmiast opracowywane pod względem możliwości spełnienia ich wymagań),
- strona www.adalio.pl umożliwiająca klientowi pozyskanie informacji o działalności
Ad Alio spółka z o.o. oraz dostęp do aktualnych ofert,
- komunikacja z klientami, w tym przekazywanie im informacji o aktualnej ofercie sprzedaży i świadczonych usługach
- określanie wymagań Klientów dotyczących działalności statutowej Ad Alio
przy uwzględnieniu wymagań prawa UE i RP,
- prowadzenia badań w zakresie spełnienia określonych wymagań
- uczestniczenie w organizowanych targach handlowo-promocyjnych.
Dla potrzeb badania i analizowania stopnia spełnienia zadowolenia Klienta opracowana została Ankieta badania satysfakcji KJ-Z5, którą zainteresowani mogą pobrać ze strony http://adalio.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=115&Itemid=189
Wypełnioną Ankietę potencjalni i aktualni Klienci mogą przesłać do Spółki pocztą, faxem lub e-mailem. Informacje pochodzące z ankiet są analizowane i opracowywane
podczas okresowych przeglądów systemu przez Kierownictwo.
Zadowolenie klienta
Zadowolenie Klienta analizujemy systematycznie co najmniej 1 raz w roku na podstawie informacji uzyskiwanych bezpośrednio od Klientów podczas:
- ich wizyt u Prezesa w określonych godzinach przyjmowania interesantów w sprawie skarg, wniosków i uwag,
- rozmów Klientów z pracownikami Spółki podczas ofertowania/realizacji zamówień,
- badania ankietowego prowadzonego w określonych okresach roku,
- spotkań Najwyższego kierownictwa z Klientami na różnego rodzaju targach i wystawach.
Ankiety badania satysfakcji klienta KJ-Z5 dostępne są na poszczególnych stanowiskach pracy gdzie prowadzone są działania marketingowe i operacyjne oraz na stronie www. naszej Spółki.
Klient wypełnioną Ankietę badania satysfakcji może przesłać pocztą, faxem lub e-mailem. Weryfikacji aktualności udostępnionych Klientom Ankiet badania satysfakcji dokonuje Pełnomocnik ds. jakości na każdym przeglądzie zarządzania, nie rzadziej niż 1 raz w roku.
Wyniki analizy wpisów/odpowiedzi na postawione w ankietach pytania służą nam
do podejmowania działań doskonalących mających na celu zwiększenie zadowolenia Klienta.